Friday, March 12, 2010

Beginner

Haaaaalllluuuu everyone!

Finally! Lepas semua orang duk bising2 suruh aku tulis blog, akhirnya aku berjaya jua menyiapkan blogku ini...Yeehhaaaa (Sambil melompat2 keriangan seperti kanak2 mendapat gula-gula)~

Hurmm....Actually, I have been wanted to write something like a diary of myself in a blog for a quite sometime, But.....I couldnt manage it...... mmm....lack of time maybe (chewah...padahal alasan je tu!)... Mcm best gile bile bukak blog org & baca mcm2 cerita n events yg terjadi kt dlm daily life diorang...Baru aku tau rupe-rupenye banyak mende yang jadi dlm hidup ni, boleh kite kongsikan ngan kwn2 n org2 disekeliling kite.......



And I think, I should share my thoughts and experience as well...Kot-kotla ada yang boleh dijadikan teladan untuk korang...hahaha....Dan semestinya juge, aku pon ade banyak sgt2 mende menarik yg terjadi dlm setiap hari kehidupan aku yang boleh aku kongsikan bersama....Pahit maung, suka duka semuanya boleh aku ceritakan kat sini...

Maka, mulai saat ini, saya Nor Syahilla Abdul Aziz berkad pengenalan 86050156**** meng 'declare' kan diri saya untuk menjadi seorang blogger tegar...InsyaAllah.... (",)
Evrything will be reported directly @
http://sheila-aziz.blogspot.com...

Till then & Have fun~

No comments: